VideoScribe Help

Topic not covered?

Start a new topic

darme de baja ya hice el procedimiento pero mis datos no se borran

Quiero darme de baja y que todos mis datos se borren. Puesto que tengo la duda de que cada mes tengo que andar dandome de baja y no quisiera andar al pendiente de eso todo el tiempo 

To cancel your subscription, click the
"YOUR ACCOUNT"
link at the bottom of the page.

Then click the
"CANCEL YOUR SUBSCRIPTION"
link on the next page.

-Mike (videoscribe user)

Hi Ruiz

To cancel your subscription log in to your Sparkol account and click on ‘Subscriptions and invoices’.

Find the subscription you wish to cancel and click the cancel link beside it.

You can cancel your subscription any time after the very first payment has been taken, and up to three business days before the next scheduled payment.

When you have cancelled your payment, you will still be able to use VideoScribe up until the time the next payment would have been due.

Hola,

Hace un par de semanas hicimos un trabajo en la universidad usando VideoScribe, y debido a serios problemas no nos dejó subir el video a youtube. Los problemas continuaron hasta que el plazo de uso libre del programa se terminó. Y antes de pagar para volver a intentarlo, me gustaría saber si al pagar nuestro trabajo se mantiene o se pierde. Además, nos gustaría saber como hacer para pagar solo este mes, hay que comprar la parte Mensual y luego cancelar la cuenta o hay otra manera?

Gracias

Issues uploading to YouTube could be due to a network or permissions setting. The articles Download VideoScribe in my place of work or school and Can’t upload scribes to YouTube may help.

The projects that you have created and saved during the free trial will be available after you subscribe. Just make sure you upgrade the same account you used during the trial and are logging into VideoScribe on the same computer. Any scribes you saved to your online directory during the free trial will be available in VideoScribe on any computer.

Go from free to full version of VideoScribe.

Vale Matthew gracias por tu respuesta. 

El problema fue que no nos dejaba guardar el archivo de ninguna forma que Youtube lo aceptaría.Y además, tampoco nos dejaba subirlo ni a Youtube, ni a Facebook, ni a un Power Point. Una pregunta más, una vez que cancele mi suscripción mensual tengo que cancelarla todos los meses o con cancelarla una vez me valdría? Y en caso de que me cobréis y yo me haya dado de baja de VideoScribe como podría recuperar el dinero? 

Gracias por vuestra ayuda.

If you'd like to discuss your account or a refund request, please submit a support ticket.

Hola me gustaría darme de baja, alguien me dice como

To cancel your subscription, click the
"ACCOUNT" link at the top of this page.

Then, on the ACCOUNT page, click the
"CANCEL YOUR SUBSCRIPTION" link

(To cancel a subscription, you must be logged into this website with the same username and password that you use for that subscription.)

-Mike (videoscribe user)

Login to post a comment