VideoScribe Help

Topic not covered?

Start a new topic

Problemas al subir la presentación

Tengo problemas al subir la presentación... no me la sube ni a facebook, ni a sharelinkedin, ni a mi blog, ni a mi web en wordpress... ya no sé que más intentar.

Tengo la versión de prueba.

Ruego me confirmen si con la versión de prueba se puede subir o no.

Gracias

1) with the free version, you should be able to publish a VIDEO to facebook. You cannot publish a video to linkedIn or your blog or to  wordpress with the free trial

2) note: a .SCRIBE file is NOT a video so if you are trying to upload a .scribe file to facebook then you are doing it wrong. You have to use the PUBLISH/RENDER video icon in the upper right corner of the videoscribe program to publish a video.

3) if you are having a different problem publishing a video to facebook, describe the problem much more clearly and save your project to the cloud folder and tell customer support the name of it so they can look at it.

-Mike (videoscribe user)

He intentado subirlo a Youtube y nada... parece que lo está subiendo y de repente vuelve a la pantalla inicial donde incluyes el nombre , la descripción, ... pero no lo sube. En Facebook una vez que parece lo ha subido se queda bloqueado indefinidamente y no lo sube.

Lo he hecho desde PUBLISH/RENDER.

Por lo que no tengo ni idea de qué más hacer...

save your project to the cloud folder and tell customer support the name of it so they can look at it.

there is probably something wrong with your project

He vuelto a intentar subirlo a facebook y genera el fichero durante 20 minutos, y cuando lo  va a subir a facebook se queda con la pantalla en blanco y no lo sube.

Se me queda así...

El fichero se llama "MONTAR NEGOCIO".

Gracias

Rosa, if you check our Common issues with Facebook help page this issue is covered. You just click in the search box at the top and Facebook should allow you to continue through the authentication process. I have just reset your trial to give you a fresh 7 days to try this out

Login to post a comment